Wereldgeheimen Wereldgeheimen
Hier ontdek je de wereld van geheimen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vrouwen bespioneren twee keer zo vaak hun partner

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Wereldgeheimen forum index -> Seks & Liefde & Relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Seijejan
De nieuwe messias

BerichtGeplaatst: zo mei 30, 2010 1:56 pm    Onderwerp: Vrouwen bespioneren twee keer zo vaak hun partner Reageer met quote

Quote:

Vrouwen zijn veel achterdochtiger in relaties. Uit recent onderzoek blijkt namelijk dat twee keer zoveel vrouwen de internet- en gsmactiviteiten van hun partner nauwgezet volgen.

Spioneren
Mannen zouden beter zijn in technologie dan vrouwen, maar er is duidelijk één aspect hiervan waar vrouwen dan weer beter in zijn, en dat is het bespioneren van hun man op internet. Uit een enquête bij 1.000 getrouwde middelbare koppels die gemiddeld 19 jaar getrouwd zijn blijkt dat 14 procent van de vrouwen stiekem zijn mails leest, 13 procent geeft toe zijn berichtjes te lezen. Slechts acht procent van de mannen geeft toe de mails van zijn partner te controleren, terwijl zeven procent haar ontvangen sms'en leest. Verder blijkt uit de studie dat 10 procent van de dames en zes procent van de heren ook de surfgeschiedenis van hun partners te controleert.

Barrières

Onderzoekster Ellen Helsper: "Onze resultaten duiden aan dat partners elkaar goed in de gaten houden. Het valt wel op dat vrouwen dit vaker doen dan mannen. Wanneer ze onraad ruiken, kunnen ze blijkbaar heel wat barrières overwinnen."

Tammy

BerichtGeplaatst: ma mei 31, 2010 6:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Internet is een leuk medium maar kan ook voor ellende zorgen in relaties helaas.
Het bereik om mensen te ontmoeten is vele malen groter dan vroeger.
Dat kan heel leuk zijn , maar ook dus niet.
Veel scheidingen zijn ook mede door internet groter geworden.

Toch blijf ik erbij dat er al iets mis is in je relatie als je overstag gaat voor een internet lover.
Jammer alleen dat veel mensen besodemieterd worden door mensen die zich anders voordoen op internet.
Het leed is dan al geschied.

Wat betreft het controleren van emails enz van je partner, kan me voorstellen dat sommigen dat doen als ze vermoeden dat er iets is.
Zelf vind ik het niks, maar heb er ook geen reden voor.
Seijejan
De nieuwe messias

BerichtGeplaatst: ma mei 31, 2010 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt van die vrouwen erbij die geloven ook echt in het fabeltje dat alle mannen vreemdgaan. Sneu vind ik dat. Voor deze vrouwen omdat ze kennelijk niet in staat zijn fabels van waarheid te onderscheiden, en geen vertrouwen kunnen schenken. Sneu voor ons mannen omdat wat je ook doet, hoeveel je van een vrouw houdt, zij menen dat je toch met de buurvrouw het bed deelt.
Tammy

BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 12:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja precies Seijejan, het doet de mannen geen recht.
Vrouwen gaan ook vreemd bij de vleet.

Als je constant smsjes moet controleren en emails, dan heb je toch geen leven meer?
Seijejan
De nieuwe messias

BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 1:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Precies. Als ik een vriendin krijg die graag zaterdagavond met haar vriendinnen wil stappen moet ik ook kunnen vertrouwen dat ze niet vreemdgaat. Net zoals zij zou moeten kunnen vertrouwen dat ik echt een schilderklusje doe bij een vriendin van haar of een gezamenlijke vriendin en niet ondertussen de lakens mee deel. Als je elkaar echt kent, zou je toch geen zorgen hoeven te maken? Je weet toch hoe iemand individueel in elkaar zit? Waar rook is, is niet altijd vuur zullen we maar zeggen. Een man en een vrouw die zich tegen hun partner moeten verontschuldigen bij dingen waar de partner denkt "Hij/zij gaat vreemd" heb je geen leven meer. Effe verduidelijken: situaties waarbij men denkt "waar rook is, is vuur" terwijl het dus niet zo is. Wat kun je dan nog goed doen? En als je iemand niet kunt vertrouwen in een relatie, heb je niet alleen geen leven meer, maar zul je ook nooit gelukkig worden in de liefde.
Tammy

BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 12:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad.
Mijn man gaat al 30 jaar uit met zijn vrienden als hij naar het voetbalstadion is geweest.
Veel mensen die ik ken vinden dat raar dat ik dat goed vind.

Maar waarom niet?
Ik ben zijn moeder toch niet ?
Het is een volwassen kerel, en als hij met vrienden op stap wilt moet hij dat gewoon lekker doen.
Samen gaan we ook op stap.
Maar ik hoef er niet altijd bij te zijn.

Mannen onder elkaar is toch ook leuk, laat ze toch.
Lekker biertje drinken en ouwehoeren over voetbal of anderen dingen.
Die vrouwen die dat niet willen daar word ik doodmoe van.
Dat claimen van dit mag niet en dat mag niet als ze een relatie hebben.
Ben je als man net bij je moeder vandaan krijg je er weer eentje bij. Laughing

Doe samen iets maar ook los van elkaar.
Dat is goed voor een relatie vind ik.
Seijejan
De nieuwe messias

BerichtGeplaatst: vr jul 02, 2010 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ach weet je wat het is Tammy? Ik heb het gevoel dat men niet meer weet wat men doet in een relatie. Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zoveel verlangen van een man, dat ze zichzelf vergeten? Hoeveel mannen zijn er wel niet die vrouwen zien als wegwerp bekertjes? En als men een relatie hebben weten ze niet eens dat een gezonde relatie keihard werken is. En dat je de balans moet zoeken.

Zo ken ik iemand die gescheiden is, omdat ze elkaar veel te vrij lieten. Het was zo individueel, dat er geen "Wij" meer was. Maar ik ken ook weer mensen die uit elkaar zijn, omdat ze wel heel erg plakkerig waren. En iedereen zal wel een gescheiden stel kennen die elkaar niet vertrouwen met de andere sekse.

Ik heb in iedergeval dit met mezelf afgesproken: mocht je een relatie krijgen, zorg dan er een "WIJ" komt, naast een individueel leven.
En dat ik in mijn handen mag wrijven wanneer deze situatie onstaat:

Zij is een weekje weg met vriendinnen, maar belt regelmatig om te zeggen dat het wel leuk en aardig allemaal is, maar dat ze ook mis.
Of dat ik na een dag werken thuiskom en niet kan wachten naar huis te rijden omdat ik nu wel weer naar haar wil. Eigenlijk is het heel cliche van mijn kant. Ik zou graag een relatie willen waar we niet ziekelijk aan elkaar plakken en bezitterig zijn. Dat we ook lekker onszelf kunnen zijn, en ons persoonlijk kunnen ontwikkelen. Maar dat er wel een gevoel is van: bij elkaar zijn, is compleet zijn.
Tammy

BerichtGeplaatst: za jul 03, 2010 5:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zeer mooi verwoord Seijejan Wink
Wat je schrijft staat als een huis.

Zo zou het moeten zijn.
Samen maar ook als individu.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Wereldgeheimen forum index -> Seks & Liefde & Relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: